O-nas
RED Marketing
Piotr Kosarski
Zdobywaliśmy nasze doświadczenie pracując na rzecz:
Red - czerwony>
Czerwony barwnik wykonywany z ochry był jednym z pierwszych kolorów używanych w prehistorycznej sztuce. Starożytni Egipcjanie i Majowie kolorowali swoje twarze na czerwono podczas ceremonii, a rzymscy dowódcy barwili swoje ciała na czerwono, by świętować zwycięstwo.
Czerwony stał się także kolorem rewolucji - czerwony jest kolorem krwi i historycznie jest łączony z poświęceniem, niebezpieczeństwem i odwagą. Współczesne badania w Europie i USA pokazały, że czerwony jest głownie kojarzony w miłością, radością, ciepłem, aktywnością, pasją, seksualnością, gniewem. W Chinach, Indiach i wielu innych krajach azjatyckich jest to kolor symbolizujący szczęście i powodzenie.
Czerwony jest najpowszechniej kojarzony z radością i dobrym samopoczuciem. Jest kolorem uroczystości i ceremonii. A czerwony dywan jest często używany, by przywitać najdostojniejszych gości. Czerwony jest tradycyjnym kolorem obić foteli w operach i teatrach. Szkarłatne togi są noszone przez nowopromowanych doktorów podczas uroczystości nominacji na Oxfordzie i innych uczelniach.
Do połowy XIX wieku to Polska była głównym producentem czerwonego barwnika w Europie - wytwarzanego ze sproszkowanych owadów czerwca polskiego. Z kolorem czerwonym od wieków łączy się prestiż, a szeroka dostępność i niska cena czerwonego pigmentu w Polsce spowodowała przywiązanie do czerwieni w kulturze sarmackiej, gdzie szlachta polska nosiła szaty barwione na kolor krwisto-czerwony.
W krajach chrześcijańskich czerwony to kolor tradycyjnie kojarzący się ze "świętym mikołajem" - historyczny pierwowzór z IV wieku, Święty Mikołaj, był chrześcijańskim biskupem Miry. Jest częstym mylne przekonanie, że czerwony kolor stroju był dziełem reklamy na potrzeby Coca-Coli, jednak pierwsze obrazy przedstawiające Świętego Mikołaja w czerwonym stroju są autorstwa Thomas Nast z 1881 roku, a reklamy dla potrzeb Coca-Coli zostały stworzone przez Haddon Sundblom'a w 1931 roku.
Czerwone kurtki (Red Coats) to element mundurów w wielu krajach, ale historycznie nazwa odnosząca się do żołnierzy armii brytyjskiej, gdzie były używane w większości regimentów od XVII do XX wieku.
Kolor czerwony w marketingu
Kolor odgrywa kluczową rolę w marketingu i reklamie, wpływa na ludzkie emocje i zachowania.
Kolor czerwony jest szeroko wykorzystywany z uwagi na pozytywne skojarzenia, takie jak: życie, pewność siebie, siła, podniecenie, akcja, miłość, pasja, ciepło. Jest on doskonale widoczny i zwraca uwagę.
Bazując na tym jest najczęściej wykorzystywanym kolorem na flagach państw - 77% z nich, a wiele przedsiębiorstw obrało go sobie jako kolor firmowy.
Nasze usługi
Zarządzanie marką
Tworzymy, wprowadzamy, zarządzamy, usprawniamy i wspomagamy, by zapewnić dochodowość oraz dbamy o pozytywny wizerunek marki.
Strategie
Budujemy skuteczne strategie i planujemy efektywne działania marketingowe by osiągnąć zakładane cele.
Reklama
Kreujemy profesjonalne, pomysłowe, wysoce efektowne, a przede wszystkim efektywne kampanie reklamowe.
Public Relations
Zajmujemy się sferą relacji z otoczeniem by wykreować pozytywny obraz naszych Klientów.
Badania
Zbieramy, przetwarzamy i analizujemy informacje by zidentyfikować wielkość rynku, oczekiwania konsumentów, szanse, zagrożenia, konkurencję.
Fotografia
Zapewniamy wysokiej jakości fotografie dla produktów i wszelkiego rodzaju materiałów drukowanych oraz cyfrowych.
Projektowanie
Tworzymy przyciągające uwagę, zapadające w pamięć i innowacyjne koncepcje komunikacji z konsumentami.
Digital
Obsługujemy pełen zakres obecności firm oraz ich produktów w cyfrowym świecie.
Oferta
Zarządzanie czasowe
Interim Management |
stawka godzinowa lub ustalone wynagrodzenie miesięczne
Czasowe zarządzanie działem marketingu Klienta.
Konsultacje
Consulting |
stawka godzinowa lub ustalone wynagrodzenie miesięczne
Doradzanie w zakresie marketingu i strategii Klienta.
Zewnętrzny marketing
Outsourcing Marketing |
stawka godzinowa lub ustalone wynagrodzenie miesięczne
Prowadzenie wszystkich działań marketingowych dla Klienta.
Marketing mix to zestaw środków jakimi operuje się w marketingu. W najbardziej popularnej koncepcji jest to 4P, czyli: Product-produkt, Price-cena, Place-dystrybucja i Promotion-promocja, a rozwój marketingu spowodował rozszerzenie tego zestawu do 7P o kolejne 3 elementy: People-ludzie (personel), Psychical evidence-świadectwo materialne (namacalne, fizyczne elementy związane z firmą i produktem), Process-proces (obsługi klienta lub sprzedaży).
SEM-Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych jest ważnym, ale tylko drobnym wycinkiem działań w sferze promocji firmy i całego marketingu. W naszej ofercie zajmujemy się wszystkimi elementami marketingu.
Działamy wtedy jako zewnętrzny dział marketingu i pracujemy nad stworzeniem jak najlepszej pozycji rynkowej naszego Klienta. Analizujemy firmę, produkt, otoczenie rynkowe, tworzymy strategię i plan działań taktycznych zmierzających do osiągnięcia wyznaczonego celu. Następnie zajmujemy się ich realizacją, kontrolą wyników działań, ewentualną ich modyfikacją i reakcją na zmieniające się warunki rynkowe oraz działania konkurencji.
Standardowo jest to umowa na czas określony lub nieokreślony z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia, w założonych ramach godzinowych planu, cyklicznie z przynajmniej jednym spotkaniem w miesiącu (uzupełnianym innymi formami kontaktu), reakcją w sytuacjach kryzysowych, comiesięcznym raportowaniem.
Siedzibą naszej firmy jest Wrocław, ale pracujemy dla firm z całej Polski i na rynkach międzynarodowych.